Service-now
![]() |
Service-now.com jest kompletnym zbiorem aplikacji ITSM, dedykowanym do automatyzacji procesów zarządzania IT, zgodnym z ITIL, zbudowanym na jednej platformie PaaS. Procesy te obejmują zarządzanie incydentami, problemami, zmianami, wydaniem i konfiguracją, jak rownież szereg procesów uzupełniających, takich jak realizacja wniosków, zarządzanie wiedzą i zarządzanie poziomem usług. Service-now to także również aplikacje Service Portfolio Management, IT Cost Management oraz Project and Portfolio Management - kompet narzędzi pozwalający wzmocnić rolę IT w biznesie oraz wpłynąć na lepsze wykorzystanie zasobów organizacji IT.
Przyszłość ITSM już dostępna! | |
![]() | |
SaaS wprowadza rewolucję w technologii dostarczania oprogramowania. Aplikacje, wykorzystujące Internet jako platformę budowania i dostarczania rozwiązań dowodzą, że są elastyczniejsze, przyjazne użytkownikowi, efektywne kosztowo i łatwiejsze w zarządzaniu. Service-now w modelu SaaS eliminuje wysoki koszt zakupu licencji i usług wsparcia, obniża o połowę koszt wdrożenia. SaaS w Service-now jest wyjątkowy pod wieloma względami - dedykowany zestaw aplikacji i baza danych gwarantują, że każda instancja jest stabilna, bezpieczna, w pełni konfigurowalna i... działa błyskawicznie! Zautomatyzowany mechanizm aktualizacji uwalnia skonfigurowany system od "blokady wersji" i gwarantuje zawsze najbardziej aktualną technologię i funkcjonalność.
Service-now to system stworzony i działający w Internecie, zgodnie z zasadami Web 2.0, co jest motorem napędowym rozwoju firmy i aplikacji. Service-now stał się najszybciej rozwijająca się platformą zarządzania usługami IT, dzięki zaangażowaniu klientów, społeczności ITSM, dobrych praktyk (np. ITIL) i otwartych standardów technologicznych, takich jak SOA, SOAP i Web services. Standardy Web 2.0 są podstawą interfejsu użytkownika, nadając mu niespotykaną elastyczną i łatwość użytkowania, daleko wykraczającą poza możliwości interfejsu tradycyjnego oprogramowania. Pracując na Service-now każdy użytkownik może dowolnie dostosowywać wygląd formularzy, zachowania interfejsu, rozszerzać schemat bazy danych i projektować przepływy pracy.
ITIL jest zbiorem dobrych praktyk zarządzania usługami IT. Celem ITIL jest pomoc organizacjom w dostarczaniu co raz lepszych i efektywniejszych kosztowo usług IT, za pomocą standaryzowanych procesów, automatyzacji i terminologii. Service-now jest kompletnym, opartym na ITIL v3 zbiorem aplikacji, certyfikowanych przez Pink Elephant na 11 z 14 procesów. System to nie tylko procesy, to zintegrowana platforma-jako-usługa (PaaS), pozwalająca tworzyć, zmieniać i rozbudowawać Service-now o nowe funkcje i całe aplikacje. Zarządzanie zasobami ludzki, zarządzanie budynkami i usługami technicznymi to tylko najprostrze przykłady. |