Prezentacja dla Marketingu

Program Sales Partner CRM (Partner Sprzedawcy) wspiera i ułatwia pracę osobie zajmującej się czynnościami marketingowymi w firmie.

Poniżej zobacz w jakich obszarach uzyskasz korzyści używając w swojej pracy Sales Partner CRM:

1. profilowanie firmy W programie jest możliwość zdefiniowania profilu idealnego klienta. Jest to przydatne i pomocne w ocenie potencjalnych klientów firmy. Zmniejsza to ryzyko niepowodzenia dalszych działań handlowych.

2. tworzenie i planowanie serii czynności marketingowych Dzięki tej funkcjonalność użytkownik może utworzyć i planować z potencjalnym klientem wiele po sobie następujących czynność, a następnie nadać im wspólną nazwę np. targi. Planowanie serii czynności odbywa się w jednym kroku co znacznie skraca czas planowania i unifikuje pracę z klientem.

3. proste i zaawansowane mechanizmy szukania Prosty i zaawansowany mechanizm szukania pozwoli natychmiast wyszukać tych klientów, którzy spełnią określone kryteria. Korzystanie z niego jest proste i wydajne - wystarczy w oknie wpisać szukaną frazę. Ponadto mechanizm szukania po dowolnym słowie kluczowym pozwala na znalezienie zapisanych informacji w różnych zakamarkach w programie, dzięki niemu informacje przechowywane w notatkach i różnych polach natychmiast są wyszukane.

4. tworzenie spersonalizowanej korespondencji seryjnej W programie dostępne są szablony z których można wprost skorzystać lub utworzyć własne zgodnie z swoją potrzebą. Szablony dokumentów, listów mogą być tworzone w formacie DOC, HTML, ODT. Po przygotowaniu szablonów, tworzenie i wysyłanie spersonalizowanych wiadomości e-mail i listów do określonych grup obecnych i potencjalnych klientów jest łatwe i proste, zamyka się w 4 krokach. Dodatkowo program posiada elastyczny mechanizm generowania etykiet adresowych, który pozwala zdefiniować wymiary naklejek i strony, oraz określić wygląd wydruku danych adresowych klienta.

5. pełny wgląd i rejestracja historii działań handlowych Program umożliwia wyszukanie i przegląd wszystkich danych klientów. Proste i zaawansowane mechanizmy szukania po polach lub po słowie kluczowym pozwalają użytkownikowi wybrać w precyzyjny sposób kontakty spełniające specyficzne kryteria, a następnie przygotować i zaplanować działania marketingowe. Każdy użytkownik może wyświetlać bieżące i historyczne dane klientów, w tym dane dotyczące załączników i notatek. Są dostępne również informacje o potencjalnych, otwartych, wygranych lub przegranych ofertach/sprzedażach. Wszytko po to, aby dostęp do danych był błyskawiczny i natychmiastowy.

6. tworzenie szablonów listów Program umożliwia przechowywanie szablonów marketingowych i łatwe personalizowanie wiadomości poczty elektronicznej kierowanej do poszczególnych klientów. Szablony dokumentów mogą być przechowywane i gromadzone w poszczególnych folderach na drzewie w bibliotece programu.

7. biblioteki dokumentów, baza wiedzy Istnieje możliwość tworzenia i zarządzania biblioteką materiałów handlowych i marketingowych takich jak: broszury, artykuły, szablony dokumentów i listów oraz informacje o konkurencji. Bibliotekę można przeszukiwać oraz udostępniać jej dane wybranym użytkownikom. Program jest dostarczany wraz z szablonami listów, które mogą być wykorzystane w działaniach marketingowo-handlowych.

8. generowanie raportów Raporty monitorują jakie i ile towarów sprzedano oraz jakimi towarami są zainteresowani klienci. To pozwala określić, które zdarzenia marketingowe przyniosły największą liczbę sfinalizowanych transakcji sprzedaży, dodatkowo osoby z działu marketingu mogą mieć dostęp do modułu Pulpit, aby analizować dane na bieżąco.

9. pulpit użytkownika Po włączeniu funkcji Mój Pulpit, handlowiec ma dostęp do różnych danych dotyczących jego działań z poziomu jednego okna. Pozwala mu to sprawniej panować i zarządzać różnymi działaniami na jego własnym obszarze.